Nou, ze hebben nike schoenen eindelijk gedaan wat we zeiden. Niet dat we hiervoor de eer opeisen, maar dit is wat de productpagina voor de Air Jordan 6 Golf in zowel de "Infrarood" - als de "Zwart / Wit" -kleur er uit ziet nadat ze korter dan een uur live op Nike zijn geweest. Na de onthulling van wat Nike heeft gepland voor Air Max Day (of zullen we maand zeggen), geven we je nu een kijkje in enkele van de colorways die de Nike Air Max 90 Ultra Flyknit uitbrengen. Kijk voor deze colorways van de Nike Air Max 90 Ultra Flyknit om op 2 maart uit te brengen bij geselecteerde Nike Sportswear retailers. De Neymar inspireerde Nike Air Max 1 s.
Nu, als je echt tegen all-in gaan bent, zul je deze waarschijnlijk doorgeven. Ik ben dol op prints en harde looks, en ik geef deze nog steeds door. Deze keer nike air max ga ik voor niets, het is een beetje groen zoals de Nike Air Max 1, maar neem me niet kwalijk. De Air Max had een geweldige afdruk, maar soms kan het teveel zijn. Als het gaat om de beslissing "alles of niets", print dan vs. duidelijk, ik ga voor nike air force de Dunks. Met een "All-Black" en "Royal Blue" afwerking al beschikbaar, wordt de Nike Blazer Mid Metric weergegeven in een andere tonale tint van "University Red" voor het voorjaar van 2015.
Een klassiek basketbalsilhouet dat voor het eerst werd geïntroduceerd in 1973, deze moderne recensie is gericht op de dagelijkse levensstijl met zijn kenmerkende rubberen mozaïekachtige make-up in een sierlijk geometrisch patroon in zijn geheel voor opvallende aantrekkingskracht. De levendige University Red-tint gaat verder richting zijn gevulkaniseerde middenzool, naast zijn veters en gewatteerde lederen hielkraag. Afgewerkt met contrasterende Black Nike-branding op zijn tonglipjes, straalt deze nieuwste Blazer Mid minimalistische gevoeligheden uit, nike 95 vrij van zijn iconische Swoosh.
Enkele van de grootste Nike-samenwerkingsverbanden die stilletjes onder het radarthisjaar hebben gevlogen, zijn hun releases met het fragmentontwerp van Hiroshi Fujiwara en de Nike Air Trainer 1 Mid. Tijdens het vakantieseizoen 2016 bracht Nike de Nike Air Max Uptempo 2 terug met een paar andere Air Max basketbalsilhouetten als onderdeel van het Urban Haze Pack. Nu zien we het retro-silhouet terugkeren voor All Star Weekend. Het seizoen van Foamposite zal de komende maanden opwarmen, omdat we verwachten dat Nike veel colorways vrijgeeft. Als je het niet wist, viert de Nike Air Foamposite One zijn 20e verjaardag in 2017.
Hierboven zijn drie aanstaande Foamposite-kleurenschema's weergegeven die eerder in plaats van later worden vrijgegeven. Eerst hebben we de Nike Air Foamposite Pro Dr. Doom die over ongeveer een maand op Black Friday zal terugkeren. De volgende is de Nike Air Foamposite Pro Silver Surfer die naar verwachting ergens in maart 2017 uitkomt. En last but not least de OG Nike Air Foamposite One Royal die retailers in januari 2017 zal treffen. Laatst zagen we een zwarte, olijf, en roze colorways release, dit keer Jordan Brand kleurcoördinaten voor de zomer en geeft ons een volledig witte colorway.
Zoals je nike schoenen dames kunt zien, heeft deze Air Jordan 1 over de bovenkant getrommeld leer met Nike Air-logo op de tong, het Wings-logo op de hiel en gouden aglets die zorgen voor een mooie pop. Morgen zien we de nieuwste samenwerking tussen Riccardo Tisci en NikeLab komen aan bij retailers. Er komen niet alleen een heren EN een damessneaker uit, maar er komt ook een bijbehorende kledingcollectie. Vorig jaar zagen we de release van de Air Jordan 11 Columbia Legend Blue als onderdeel van de jaarlijkse 'Christmas'-release van Jordan Brand. Nu zal bijna
een jaar later Nike de sneaker op de Nikestore aanvullen.